Η Κινηση Πολιτων στο διαδικτυο


Το διαδικτυακό κανάλι της Κίνησης Πολιτών στο YouTube H Κίνηση Πολιτών στο Facebook Η Κίνηση Πολιτών στο Twitter

Τετάρτη 26 Αυγούστου 2009

Πως γίνονται οι ''κυκλοφοριακές ρυθμίσεις'' σε άλλους δήμους;




Στο Δήμο Καλαμάτας διαβάστε εδώ οι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις έγιναν με:

- τη σύμφωνη άποψη της Τροχαίας
- εισήγηση στο δημοτικό συμβούλιο
-τις διατάξεις του Νόμου 2696/1999'' περί κύρωσης των διατάξεων του Κ.Ο.Κ''
-τα άρθρα 79 και 82 του Νέου Δημοτικού Κώδικα
Στο Δήμο Ιθάκης διαβάστε εδώ
Οι ρυθμίσεις έγιναν με εισήγηση της Επιτροπής Πολεοδομικού & Ρυθμιστικού Σχεδιασμού και Κυκλοφοριακών Θεμάτων και της Επιτροπής Προστασίας και Αναβάθμισης Φυσικού Περιβάλλοντος για:

Να τοποθετηθούν πλαστικοί ελαστικοί κώνοι στις γωνίες των οδών
Και στο Δήμο Αριδαίας διαβάστε εδώ
O Δήμος Αριδαίας ενημέρωσε τους δημότες του για τις νέες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις οχημάτων στην έδρα του Δήμου, που προέκυψαν από τις υποδείξεις της Δημοτικής Αστυνομίας, σε συνεργασία με το Αστυνομικό Τμήμα Αριδαίας.
Και αποφασίστηκε
Η τοποθέτηση ελαστικών πασσάλων (ύψους 66 εκατ.) στην αρχή και τέλος των θέσεων Α.Μ.Ε.Α
Η τοποθέτηση όμοιων ελαστικών πασσάλων απέναντι από τα σκεπαστά πάρκινγκ του Δήμου επάνω στα κράσπεδα για να εμποδιστεί το παρκάρισμα.
Έτσι λειτούργησαν 3 διαφορετικοί δήμοι της επικράτειας σε 3 διαφορετικές περιοχές
Στο Δήμο Κορινθίων πως λειτούργησε η δημοτική αρχή;
Τα άρθρα 79 και 82 του Δημοτικού Κώδικα αναφέρουν:
Άρθρο 79
Κανονιστικές Αποφάσεις
1. Οι δημοτικές και κοινοτικές αρχές ρυθμίζουν θέματα της αρμοδιότητάς τους εκδίδοντας τοπικές κανονιστικές αποφάσεις, στο πλαίσιο της κείμενης νομοθεσίας,με τις οποίες:

α) Θέτουν κανόνες:
-Για τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, των μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, τον προσδιορισμό και τη λειτουργία των χώρων στάθμευσης των οχημάτων, καθώς και για την τοποθέτηση και λειτουργία μετρητών ή εγκαταστάσεων ρύθμισης της στάθμευσης
οχημάτων σε κοινόχρηστους χώρους..................................
2. Οι αποφάσεις της ανωτέρω παραγράφου λαμβάνονται από τα δημοτικά ή κοινοτικά συμβούλια με την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών τους, το συντομότερο δυνατό διάστημα από την έναρξη της δημοτικής ή κοινοτικής περιόδου.
Την έκδοση των τοπικών κανονιστικών αποφάσεων των Δήμων εισηγείται στο δημοτικό συμβούλιο η δημαρχιακή επιτροπή.
.....................................
4. Οι τοπικές κανονιστικές αποφάσεις δημοσιεύονται υποχρεωτικά, κατά το πλήρες κείμενό τους, στο δημοτικό ή κοινοτικό κατάστημα του Δήμου ή της Κοινότητας, σύμφωνα με τη διαδικασία που προβλέπεται από το άρθρο 284 και περίληψη αυτών σε μια ημερήσια ή
εβδομαδιαία τοπική εφημερίδα. Οι αποφάσεις αυτές παραμένουν συνεχώς εκτεθειμένες σε χώρο του δημοτικού ή κοινοτικού καταστήματος, που είναι προσιτός στο κοινό. Οι ίδιες αποφάσεις, με φροντίδα του προέδρου του δημοτικού ή κοινοτικού συμβουλίου, μπορεί
να καταχωρούνται στην ιστοσελίδα του Δήμου ή της Κοινότητας.
Επιπλέον, το δημοτικό και κοινοτικό συμβούλιο λαμβάνει μέτρα για την όσο το δυνατόν ευρύτερη δημοσιοποίηση των αποφάσεων αυτών, μέσω των τοπικών
μέσων μαζικής ενημέρωσης, εκδίδοντας ειδικούς οδηγούς ενημέρωσης των κατοίκων και των οικείων επαγγελματικών τάξεων και χρησιμοποιεί, για τον ίδιο σκοπό,
οποιοδήποτε άλλο πρόσφορο μέσο.
Άρθρο 82
Ρύθμιση κυκλοφορίας
1. Οι κανονιστικές αποφάσεις, που αφορούν τη ρύθμιση της κυκλοφορίας, τον καθορισμό πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, τον προσδιορισμό και τη λειτουργία των χώρων στάθμευσης οχημάτων σε κοινόχρηστους χώρους, εκδίδονται, μετά
προηγούμενη κατάρτιση σχετικών μελετών, οι οποίες έχουν εκπονηθεί ή εγκριθεί από τις Τεχνικές Υπηρεσίες του οικείου Δήμου ή Κοινότητας ή από τις Τεχνικές
Υπηρεσίες Δήμων και Κοινοτήτων των Περιφερειών.
...........................
Προς ενημέρωση και προβληματισμό
Βασίλης Αυλωνίτης -Μάγια Φουριώτη





8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η ασχετοσύνη και η λάσπη συνεχίζονται. Καλό το άρθρο 82 εφόφον υπάρχει συγκοινωνιολόγος στις τεχνικές υπηρεσίες. Να πάει δηλαδή ο Δήμος να δημοπρατήσει μελέτη και πληρώσει για τα κολονάκια για να λυθούν οι γραφεικρατικές σας απορίες.

Επί της ουσίας, τι θα άλλαζε η εφαρμογή των όσων γράφετε; Δημόσια διοίκηση από το γραφείο και το διαδίκτυο δεν γίνεται. Σοβαρευτείτε κάποτε και σεβαστείτε αυτούς τους ελάχιστους που σας διαβάζουν.

Φαίνεται ότι αυτή τη φορά δεν θέλετε να βγάλετε όύτε σύμβουλο.

Τα σέβη μας

Ανώνυμος είπε...

Ρε Μάγια, άμα δεν υπήρχε διαδίκτυο, ήθελα να ήξερα τι θα γράφατε εκτός από ξενέρωτα στιχάκια.

Αφήστε τη πόλη και ασχοληθείτε με τίποτα άλλο. Δε καταλαβαίνει ο κόσμος από αυτά τα παιχνίδια.

Ανώνυμος αλλά γνωστός σου.

Ανώνυμος είπε...

Να πάτε στο Γιώτη για να πέσει ο Αλέκος. Σκεφτείτε το σοβαρά παρακαλώ.

Α.

Ανώνυμος είπε...

Και γιατί δεν πάει ο Γιώτης στη Κίνηση αφού τη χρειάζεται κύριε/α Α.

Και όταν πάει να πάρει και τον Κουρούμπαλη.

Β.

ΥΓ Συγνώμη για το ύφος αλλά ... Κάποια στιγμή πρέπει να τα ακούσουν και στο Γιωτέικο.

ΒΑΣ. ΑΝ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Γράφει ο ανώνυμος : "Επί της ουσίας, τι θα άλλαζε η εφαρμογή των όσων γράφετε; "
Δηλαδή τι θα άλλαζε αν εφάρμοζε ο Δήμος τις νόμιμες διαδικασίες;
Με την ίδια λογική τι χρειάζεται το Δημοτικό συμβούλιο; Για να κάνει επίδειξη μεγαλομανίας το 42% απευθυνόμενο στους εκπροσώπους του 58%;

Βασίλης Αυλωνίτης- Μάγια Φουριώτη είπε...

Προς τα Σέβη μας

Δεν αντιλαμβανόμαστε από πότε η σύγκριση με άλλους δήμους αποτελεί λάσπη και ασχετοσύνη.
Απ' ότι γνωρίζουμε ο κ. Σπύρος Περόγαμβος υπέγραψε την κυκλοφοριακή μελέτη του δήμου μας για να υποβληθεί στην Περιφέρεια Πελοποννήσου.
Επομένως θα μπορούσε να υπογράψει και μια εισήγηση -έστω- περί των νέων κυκλοφοριακών ρυθμίσεων.Αλλού έχουμε και αλλού δεν έχουμε τεχνική υπηρεσία και συγκοινωνιολόγο στο δήμο;
Το μείζον ζήτημα της ανάρτησής μας είναι η νομιμότητα, η διαφάνεια, η συμμετοχή και δημοκρατική λειτουργία αρχές που υποστηρίζει ο Δημοτικός Κώδικας που κάθε δημοτική αρχή οφείλει να τηρεί.

Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας

Ανώνυμος είπε...

Άμα σκοτωθεί κανένας με μηχανάκι από τα κολωνάκια τότε να πείτε στο δικαστήριο τι θα άλλαζε αν υπήρχε η προβλεπόμενη από τον νόμο απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου.

Ανώνυμος είπε...

Ο θάνατός σου η ζωή μου. Να σκοτωθεί κανένας για να κάνουμε αντιπολίτευση.