Η Κινηση Πολιτων στο διαδικτυο


Το διαδικτυακό κανάλι της Κίνησης Πολιτών στο YouTube H Κίνηση Πολιτών στο Facebook Η Κίνηση Πολιτών στο Twitter

Σάββατο 21 Νοεμβρίου 2009

Περιβολάκια:Πάρκο ή Πάρκινγκ;



Η προκήρυξη για το Υπόγειο Γκαράζ στα Περιβολάκια είναι γεγονός.


Οι παρατάξεις Πνευματικού και Θωμαϊδη αποφάσισαν να παραχωρήσουν σε ιδιώτη την ιστορική πλατεία της πόλης για να το κατασκευάσει και να το εκμεταλλευτεί για 35 χρόνια!

Προϋπολογισμός του έργου; 8 εκατ. €, για 450 θέσεις!

‘Έσοδα για το Δήμο; 1% του ετήσιου τζίρου του επενδυτή.

Ο δήμαρχος έφερε στο Δημοτικό Συμβούλιο για ψηφοφορία το ίδιο ακριβώς «έργο» το οποίο είχε καταψηφίσει, ως αντιπολίτευση!

Τότε αναρωτιόταν : «θα καταστρέψουμε ένα πάρκο για να κάνουμε γκαράζ 500 θέσεων ;» Τώρα τι άλλαξε;

Η Κίνηση Πολιτών είναι αντίθετη με την κατασκευή του υπογείου γκαράζ για λόγους ουσίας:

• Καταστρέφεται η μοναδική και ιστορική πλατεία, ο μοναδικός πνεύμονας πρασίνου της πόλης και, παρά τις διαβεβαιώσεις του δημάρχου, είναι γνωστό πως τα δέντρα και το πράσινο δεν μπορούν να ξαναγίνουν.

• Το πρόβλημα στάθμευσης της πόλης δεν είναι οι 450 θέσεις στα Περιβολάκια, αλλά χιλιάδες θέσεις που λείπουν και θα λείπουν στο μέλλον, αν δεν βρούμε τις λύσεις που θα μας αλλάξουν συνήθειες και νοοτροπία.

• Ένα καινούργιο αυτοκίνητο προστίθεται στην πόλη καθημερινά, άρα, με 365 καινούργια αυτοκίνητα σε ένα χρόνο, το πάρκινγκ θα είναι άχρηστο. Θα μας μείνει μια πλατεία με τσιμέντο.

• Το πάρκινγκ δεν θα είναι δωρεάν και ο κατασκευαστής εννοείται ότι θα φροντίσει για τη γρήγορη απόσβεση της επένδυσής του με τσουχτερές τιμές.

• Η κυκλοφορία και η ρύπανση θα αυξηθούν στο κέντρο της πόλης, επιβαρύνοντας την ευαίσθητη περιοχή Πλατείας – Δικαστηρίων – και κυρίως των Δημοτικών Σχολείων.

Πριν κατασκευαστεί άλλο ένα έργο αμφίβολης αποτελεσματικότητας,
η Κίνηση Πολιτών προτείνει:

Να οργανώσουμε τους υπάρχοντες περιφερειακούς χώρους στάθμευσης

Να διερευνήσουμε τη δυνατότητα απόκτησης χώρων για δημιουργία πρόσθετων περιφερειακών πάρκινγκ (με μικρότερο κόστος και μακροπρόθεσμες λύσεις)

Να αναβαθμίσουμε και να προωθήσουμε τις αστικές συγκοινωνίες με σωστή πολιτική και υποδομές.

Να προτείνουμε μέτρα περιορισμού της χρήσης των ΙΧ

 Να δημιουργήσουμε ποδηλατόδρομους και να ενισχύσουμε τη χρήση του ποδηλάτου

Να δημιουργήσουμε ένα μεγάλο ενιαίο πάρκο μεταξύ των οδών Αδειμάντου – Ερμού – Κύπρου – Κολοκοτρώνη όπως φαίνεται στο παρακάτω σχέδιο:



Επειδή οι δήμαρχοι έρχονται και παρέρχονται, αλλά τα έργα τους μένουν και ίσως ταλαιπωρούν γενιές ολόκληρες στο μέλλον, είναι ανάγκη να ακουστεί η φωνή των πολιτών πριν είναι αργά και πριν «ξεκοιλιαστεί» για τα καλά η πόλη.


Καλούμε τον Δήμαρχο, τώρα να τιμήσει την δημόσια προεκλογική, αλλά και μεταγενέστερη, δέσμευσή του για δημοψήφισμα, ώστε να αποφασίσουμε εμείς οι πολίτες αν θέλουμε Πάρκο ή Πάρκινγκ στο κέντρο της πόλης.

12 σχόλια:

ΒΑΣ. ΑΝΑΣΤ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Δεκαπέντε ιδιωτικά υπαίθρια parking που υπάρχουν ΤΩΡΑ στην Κόρινθο εάν μετατραπούν σε τετραόροφα με την υπάρχουσα κρατική επιδότηση και με εγγύηση του Δήμου για λήψη δανείων για το υπόλοιπο ποσό,με μέσο όρο σαράντα αυτοκινήτων ανά όροφο , θα προσφέρουν 15Χ4Χ40=2400 θέσεις στάθμευσης και τα περιβολάκια πάρκο!!!

Ανώνυμος είπε...

Το ενιαίο πάρκο έχει ήδη σχεδιαστεί. Είναι στο φάκελο του έργου του γκαράζ. Ετσι δεν είναι ?

Καλημέρα

Ανώνυμος είπε...

Περισσότερο τσιμέντο στη πόλη Βασίλη; Και άλλα 2400 αυτοκίνητα περισσότερα στο κέντρο; Αντιφατικό τελείως. Ετσι θα φύγουν τα αυτοκίνητα από τη πόλη;

Ανώνυμος είπε...

Πλήρης παραπλάνηση του κόσμου του διαδικτύου. Το κόστος περιλαμβάνει το κόστος κατασκευής του πάρκου. Το κόστος στάθμευσης είναι μικρότερο από το κόστος στάθμευσης στο δρόμο.

Πότε και ποιος κατέθεσε πρόταση δημοψηφίσματος επισήμως στο ΔΣ; Ο Δήμαρχος δεν δεσμεύτηκε αλλά σας προκάλεσε να το ζητήσετε.

Γιατί λέτε τόσα ψέμματα; Τι συμφέροντα εκπροσωπείτε;

Κίτρινα Γάτα

Ανώνυμος είπε...

Για φαντάσου!
Τι συμφέροντα μπορεί να εκπροσωπούν αυτοί που θέλουν να σώσουν το ένα πάρκο τη πόλης από το να γίνει τσιμέντο και δεν ξέρουμε τι άλλο;
Μάλλον τα μεγάλα συμφέροντα των δέντρων,της χλόης και των παγκακίων που κάθονται οι γέροντες.
Πολύ μεγάλα συμφέροντα πράγματι.

Κίνηση μπείτε μπροστά να μη γίνει το γκαράζ!
Και να δούμε ποιοί θα σας ακολουθήσουν.

ΟΧΙ ΣΤΟ ΓΚΑΡΑΖ

Στέλιος Π.

ΒΑΣ. ΑΝΑΣΤ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

1. Λάμπρο στο σχέδιο της κυκλοφοριακής μελέτης που ψήφισε η πλειοψηφία του δημοτικού συμβουλίου ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΚΟ.
Αν έχεις στοιχεία που δεν έχουν οι δημοτικές παρατάξεις δημοσιοποίησέ τα για να τοποθετηθούμε.
2. "Κίτρινη γάτα" αν εσύ βαφτίζεις την ταράτσα με τις γλάστρες πάρκο τότε έχεις δίκιο.
Κανείς δεν είπε ότι ο Δήμαρχος δεσμεύτηκε για δημοψήφισμα έπειτα από πρόταση στο ΔΣ ή απόφαση του ΔΣ.Σε βολεύει όμως να απαντάς σε κατά φαντασία τοποθετήσεις.
Ο Δήμαρχος δεσμεύτηκε ,για την διενέργεια δημοψηφίσματος για την κατασκευή υπόγειου parking στα περιβολάκια ,με δημόσια δήλωσή του κατά την δημόσια διαβούλευση για την κυκλοφοριακή μελέτη στην αίθουσα στο ισόγειο του Πανεπιστημίου.Επειδή κάποιοι(όπως θα έλεγε και ο Δήμαρχος )εξακολουθούν να θεωρούν ότι οι δημόσιοι άνδρες δεσμεύονται από τον δημόσιο λόγο τους, δεν χρειάζεται καμία περαιτέρω πρόταση στο δημοτικό συμβούλιο.
Έχει μεγάλο ενδιαφέρον να μας εξηγήσεις πως γνωρίζεις ποιός θα πάρει το έργο και ποιά προσφορά θα δώσει για το κόστος στάθμευσης, πριν γίνει ο διαγωνισμός.Πρέπει να είσαι πολύ γάτα.
3.Ανώνυμε: α.τα αυτοκίνητα των κατοίκων κτηρίων που δεν έχουν αντίστοιχους χώρους στάθμευσης κάπου θα πρέπει να σταθμεύουν - δεν γίνεται σκέτη πεζοδρόμηση. β.η ρύπανση από 2400 αυτοκίνητα που ψάχνουν με 1η και 2η ταχύτητα για το λαχείο της ελεύθερης θέσης στο κέντρο είναι προφανώς μεγαλύτερη από την ρύπανση των ίδιων που θα κάνουν μία διαδρομή και σταθμεύουν.

Ανώνυμος είπε...

Για τον προϋπολογισμό της προκήρυξης απάντησε η Κίνηση με νέα ανάρτηση. Για το δημοψήφισμα θέλω να ενημερώσω την Κίτρινη Γάτα ότι ο ίδιος ο δήμαρχος δεσμεύτηκε δημόσια ότι θα κάνει δημοψήφισμα. ενώπιον των Κορινθίων στο Δημοτικό Θέατρο όταν παρουσιάστηκε η κυκλοφοριακή μελέτη. Η αντιπολίτευση στο δημοτικό συμβούλιο (Γιώτης-Κασίμης) του το έθεσε όταν συζητήθηκε η κυκλοφοριακή μελέτη και τον κατήγγειλε για ανακολουθία.
Αλλά μήπως είναι η μόνη ανακολουθία του...Τι δήλωνε ο κ. Πνευματικός στις 7/11/2006; «Να σταματήσουν τα έργα υπόγειου γκαράζ και πεζοδρόμησης» (Πρωινή, 7/11/2006) και πρόσθετε «...γνωρίζουν όλοι ότι εμείς αυτή την διακήρυξη δεν την έχουμε ψηφίσει στο Δ.Σ.. Την είχαμε καταψηφίσει για συγκεκριμένους λόγους. Πρώτον γιατί το κόστος προσδιορίζεται αυθαίρετα...» κλπ., κλπ. Ποια προκήρυξη ψήφισε αυτούσια ο κ. Πνευματικός ως δήμαρχος; ΤΗΝ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΘΩΜΑΙΔΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΕ ΚΑΙ ΚΑΤΗΓΓΕΙΛΕ χωρίς να αλλάξει ούτε προϋπολογισμό, ούτε αριθμό θέσεων, ούτε τίποτα.
Κίτρινη Γάτα «κιτρινίζεις» πολύ!

Άσπρος ενημερωμένος γάτος

Raindog είπε...

Γράφει η Κίτρινη Γάτα:

Πλήρης παραπλάνηση του κόσμου του διαδικτύου. Το κόστος περιλαμβάνει το κόστος κατασκευής του πάρκου.

Τι, δηλαδή; Θα πληρώσουμε για ένα πράγμα που έχουμε ΗΔΗ; Ωραία λογική! Τετράποδη!

Γράφει επίσης:
Το κόστος στάθμευσης είναι μικρότερο από το κόστος στάθμευσης στο δρόμο.

Τώρα το κόστος στάθμευσης στο δρόμο είναι ίσο με το μηδέν. Δηλαδή κατά τη λογική σου θα παρκάρουμε στο πάρκινγκ και θα μας πληρώνουν; Φο-βε-ρό!

Το ξέρεις, Κίτρινη Γάτα, ότι όταν φτιάχνουν πάρκινγκ κάτω από πάρκο τότε το τελευταίο δεν μπορεί να αναπτύξει υψηλή βλάστηση. Θα έχουμε δηλαδή ένα πάρκο χωρίς δέντρα, ένα πάρκο με πράσινο ίσαμε το μπόι σου (ως γάτα βεβαίως, όχι ως άνθρωπος).

Αγαπητοί φίλοι. Παλέψτε μέχρις εσχάτων για να μην περάσει αυτή η απόφαση του δημάρχου, που εζήλωσε την δόξαν του δημάρχου Αθήνας Κακλαμάνη στο πάρκο Κύπρου και Πατησίων και αλλού. Ο δήμαρχος Κορίνθου μπορεί να χαρακτηριστεί ως ο νέος ΜΠΕΤΟΦΡΕΝΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΙΟΝΙ. Δημοσιοποιήστε το θέμα όπου μπορείτε: σε όλες τις Κινήσεις Πολιτών των ελληνικών πόλεων, σε εναλλακτικά δίκτυα ενημέρωσης (tvxs.gr, indymedia κ.λπ.) ζητήστε φορτικά τη θέση και την ενεργή συμπαράσταση των κομμάτων, ενημερώστε άλλες συλλογικότητες στην Αθήνα και αλλού που παλεύουν ενάντια στη μετατροπή των ελεύθερων χώρων σε εμπόρευμα και τσιμέντο (όπως οι κινήσεις για το Πάρκο Κύπρου και Πατησίων, το Πάρκο της Χαριλάου Τρικούπη, την κίνηση ενάντια στο εμπορικό κέντρο Βωβού κ.λπ.). Ζητήστε τη συμπαράστασή τους. Ότι βοήθεια θέλετε μπορείτε να μου τη ζητήσετε.

ΤΑ ΠΕΡΙΒΟΛΑΚΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΠΑΡΚΟ! ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΩΡΑ!

Ανώνυμος είπε...

Σωστός ο Raindog στο σχόλιό του, κυρίως γι’ αυτά που πρέπει να γίνουν για να αποτραπεί η καταστροφή του πάρκου.
Δεν θα μπορούσε κανείς να συμφωνήσει με την πρόταση που διατυπώνει ο Β.Μιχαλόπουλος στην μετατροπή δηλαδή των υπαίθριων parking που υπάρχουν στο κέντρο ουσιαστικά της πόλης σε τετραόροφα κτίρια parking.

Λεωνίδας Φωτιάδης

Ανώνυμος είπε...

Κυριοι, ας συνοψισουμε,

Στην προσπάθεια τους και μπροστά στο αγύριστο κεφάλι του δημάρχου απο το Μπερμπάτι για την καταστροφή, πέρα απο κάθε λογική, του πράσινου στα περιβολάκια,οι Κορίνθιοι εχουν ανά εποχές,υποβάλει διάφορες λύσεις, οπως:
1)μετακίνηση της κατασκευής Υπ. γκαράζ κάτω απο τον δρόμο της Εθνικής Αντίστασης
2)Μετακίνηση και σχεδιασμό του υπ.γκαράζ σε σχήμα σταυρού κατω απο τους δρόμους Κολιάτσου και Εθν.Αντιστασης
3)Αξιοποίηση των ιδιόκτητων χώρων στάθμευσης
4) Κατασκευή υπ. γκαράζ κατω απο τον Πήγασο με ανακατασκευή της πλατείας του Φλοίσβου

Καθε λύση έχει τα υπέρ της και τα κατά της.
Σημασία ομως έχει οτι οι Κορίνθιοι, προτείνουν, οτι προτείνουν, σε μια προσπάθεια να σωθούν τα Περιβολακια.
Περαν του οτι δεν εισακούγονται,γίνονται και περίγελος του δημάρχου και των ελάχιστων υποστηρικτών του.
Γινονται εχθροί της πόλης και αντιμεντωπίζονται τουλάχιστον ως ηλίθιοι.
Ο τσαμπουκάς και ψεύτης δημαρχος δεν αλλάζει γνώμη.
Ευτυχώς έμειναν λιγότερες απο 365 ημέρες για να φύγει οριστικά πλέον η λαίλαπα του Πνευματικού πάνω απο την πόλη.
Και οι Κορίνθιοι ξέρουν (ακόμα και κυρίως αυτοί του Πασόκ) οτι το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού.

ο Μεσος Κορίνθιος

Ανώνυμος είπε...

O Δήμαρχος Κορινθίων, "πρότυπο" οικολογικής συνείδησης και πάντα σε πλήρη ταύτιση με τις αρχές που διέπουν το κόμμα που τον υποστηρίζει,σε οτι έχει σχέση με τις σύγχρονες, ανθρώπινες,πράσινες
πόλεις, απεφάσισε να καταστρέψει και τον τελευταίο πνεύμονα πρασίνου της πόλης που δεν πρόλαβε να αποτελειώσει ο προκάτοχος του.
Με γνώμονα πάντα "το συμφέρον των πολιτών"(που θα παρκάρουν οι άνθρωποι τα αυτοκίνητα τους),σκέφθηκε οτι," μια κωλοπλατεία" με τοσα λίγα δένδρα τι να την κάνουμε; και αφού την υποβάθμισε αρκούντως, ώστε να έρθει πιό μαλακά το αποτελείωμα της, απεφάσισε να την τσιμεντώσει.Εξ άλλου ποιός να αντιδρασει για την κοπή κάποιων δένδρων; Για τον φλοίσβο ποιός μιλησε;
Γι αυτό συμπολίτες ξυπνείστε!!!
Οι ανικανοι, συμφεροντολόγοι και χωρίς όραμα για την πόλη πρέπει επιτέλους να παραγνωνισθούν.
Ας βγούμε όλοιστους δρόμους και με ανθρώπινη αλυσίδα ας προστατέψουμε την μοναδική πράσινη πλατεία της πόλης.
Να καταλάβει ο κάθε καιροσκόπος, οτι το καλό των πολιτών ειναι μια πόλη με περισσότερο πράσινο και λιγότερα αυτοκίνητα.
Στο κάτω κάτω της γραφής οι πολίτες πρέπει να αποφασίζουν τι ειναι το καλό για την πόλη τους. αλλα ποιός τους ρώτησε;
Οι πολίτες αποφασίζουν για τα ζωτικής σημασίας θέματα που τους αφορούν και οχι οι εκάστοτε διοικούντες εστω και εκλεγμενοι.
Καιρός να αφιπνιστούμε ΓΙΑΤΙ απλά πρέπει να σκεφθούμε -ΠΟΙΑ ΠΟΛΗ ΘΑ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ-την πόλη του τσιμέντου ή ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΑΣΙΝΟΥ;

Μια Κορίνθια μητέρα

ΒΑΣ. ΑΝΑΣΤ. ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ είπε...

Λεωνίδα οφείλω να επισημάνω ότι:
α. Τίποτα δεν εμποδίζει τα υπαίθρια parking να γίνουν πολυόροφες πολυκατοικίες , όπως έγιναν τα περισσότερα εντός σχεδίου οικόπεδα.
β. Το τετραόροφο parking μπορεί να είναι υπόγειο-ισόγειο-1ος-2ος όροφος.
Πρόσεξε ότι υπολόγισα μόνο τέσσερα επίπεδα με θέσεις στάθμευσης: 15 Χ 4 Χ40 = 2400.