Στο Δελτίο Τύπου που εκδώσαμε Πνευματολογίες και Τσιμέντα παντού ΕΔΩ αναφέραμε ότι:
''Η παράταξη του κ. Πνευματικού είχε καταψηφίσει την προκήρυξη Θωμαίδη γιατί την χαρακτήριζε προϊόν αδιαφανούς διαδικασίας και αυθαίρετων εκτιμήσεων (πρακτικό Δημοτικού Συμβουλίου 13 Απόφαση 365 13-9-06 που θα δώσουμε στη δημοσιότητα )'' Αυτή την ίδια προκήρυξη επανέφερε ο κ. Πνευματικός και με βάση αυτή γίνεται ο διαγωνισμός. Αυτά που κατήγγειλε χθες υπερψηφίζει σήμερα.''
Σήμερα δημοσίεύουμε την πρώτη σελίδα της απόφασης 365/13-9-06 με τους παρόντες και απόντες της συνεδρίασης.
Δημοσιεύουμε επίσης την πρώτη σελίδα της απόφασης 303/02-09-09 (Απόσπασμα από το Πρακτικό αριθ. 14/02-09-2009) με τους παρόντες και απόντες της συνεδρίασης:
Ο Α. Πνευματικός και οι σύμβουλοί του τότε είχαν καταψηφίσει την πρόταση το 2006.
Οι ίδιοι σύμβουλοι και ο Α.Πνευματικός ως πλειοψηφία πλέον έφεραν στο δημοτικό συμβούλιο την ίδια πρόταση την οποία και υπερψήφισαν.
Οι σύμβουλοι τα ονόματα των οποίων χρωματίζονται με κίτρινο ήταν παρόντες και στις δύο συνεδριάσεις.
Ο Δημήτρης Τζαναβάρας απουσίαζε και από τις δύο συνεδριάσεις.
Ο Φώτης Τζαναβάρας απουσίαζε από τη συνεδρίαση του 2006 αλλά ήταν παρών στη συνεδρίαση του 2009.
Τα κείμενα των δύο αποφάσεων:
Απόφαση του 2006
«Προκήρυξη διαγωνισμού για εκδήλωση ενδιαφέροντος μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης, παραχώρησης της εκμετάλλευσης του υπόγειου σταθμού αυτοκινήτων στη πλατεία Παναγή Τσαλδάρη (Περιβολάκια)» Απόφαση του 2009
Η δημοτική αρχή Α. Πνευματικού 3 χρόνια αργότερα προχωρά ένα βήμα πιο πέρα: στην προκήρυξη διαγωνισμού με βάση την πρόταση που είχε καταψηφίσει το 2006!!!!
Από την ιστοσελίδα του Α. Πνευματικού ΕΔΩ αντιγράφουμε :
Σε ότι αφορά στην επίλυση ή στη βελτίωση του κυκλοφοριακού προβλήματος του Δήμου Κορινθίων, καθώς και στις παρεμβάσεις που πρόκειται να γίνουν σε αυτή την κατεύθυνση, βασική αρχή είναι η σύνταξη κυκλοφοριακής μελέτης. ■ Πάρκινγκ εσωτερικά στην πόλη σε υπάρχοντες χώρους, αλλά και σε αυτούς που δημιουργούνται με τα έργα στον Ξηριά και την απομάκρυνση των γραμμών του ΟΣΕ. ■ Πάρκινγκ στις εισόδους της πόλης. ■ Δίκτυο δρόμων ταχείας κυκλοφορίας. ■ Σύνδεση της πόλης με τη νέα Εθνική Οδό και λειτουργία της ως συλλεκτήριας περιφερειακής οδού. ■ Φωτεινοί σηματοδότες και διαμόρφωση κόμβων στα σημεία που θα υποδειχτούν από την κυκλοφοριακή μελέτη. ■ Ανάπτυξη δικτύου αστικών συγκοινωνιών, που θα συνδέει τα δημοτικά διαμερίσματα και τις συνοικίες με το κέντρο της Κορίνθου και τους τουριστικούς προορισμούς του Δήμου. ■ Πεζοδρόμηση των τμημάτων της πόλης, που θα υποδειχτούν από την κυκλοφοριακή μελέτη. ■ Συνεργασία με ιδιώτες για την ανέγερση νέων χώρων μόνιμης ή προσωρινής στάθμευσης.
Συνεχίζεται.......
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου