Όταν η λύση είναι δίπλα μας και ουχί εις την αλλοδαπήν
Παρατηρώντας προσεκτικά την αεροφωτογραφία με το γενικό πλάνο της περιοχής του Φλοίσβου του Παλαιού Φαλήρου, αυτό που μου έκανε μεγάλη εντύπωση είναι η εκπληκτική ομοιότητα του τοπίου με αυτό της Κορίνθου. Και δεν θα μπορούσα να φανταστώ καλύτερη διαμόρφωση για τον δικό μας χώρο του λιμανιού, της περιοχής του Αγ.Νικολάου και στην συνέχεια της Ποσειδωνίας μέχρι τον Ισθμό, αλλά και σε μία πιο εξεζητημένη άποψη την συνέχεια της πόλης και πέραν του Ισθμού προς το Λουτράκι, που κάποτε, πιστεύω, ότι θα επιτευχθεί! Θα μπορούσα να πω πως η όλη διαμόρφωση της περιοχής, όπως φαίνεται στις φωτογραφίες, με μικρές τροποποιήσεις λόγω μικρών τοπογραφικών διαφορών, θα μπορούσε να αποτελέσει πρότυπο ανάπτυξης όλης της παραλιακής ζώνης από το λιμάνι της πόλης μέχρι (τουλάχιστον) τον Ισθμό της Κορίνθου.
¨ Μόλις έξι χιλιόμετρα από το κέντρο της Αθήνας, η Μαρίνα Φλοίσβου είναι η πρώτη μαρίνα υψηλών προδιαγραφών στην Ελλάδα με δυνατότητα εξυπηρέτησης μεγάλου αριθμού mega yachts, εμπορικές χρήσεις και διαμορφωμένους χώρους ανοιχτούς προς το ευρύ κοινό. Αντίστοιχα μοντέλα ανάπτυξης με αυτό της Μαρίνας Φλοίσβου λειτουργούν επιτυχημένα εδώ και πολλά χρόνια στο εξωτερικό. Τη διαχείριση και αξιοποίηση της Μαρίνας έχει αναλάβει η εταιρεία LAMDA Flisvos Marina, με σκοπό την ανάδειξή της σε κορυφαία μαρίνα στη Νοτιοανατολική Μεσόγειο. Tο επενδυτικό πρόγραμμα για τον εκσυγχρονισμό των θαλάσσιων και επίγειων υποδομών της Μαρίνας Φλοίσβου ανήλθε στα €45 εκατομμύρια περίπου.
Οι λιμενικές εγκαταστάσεις, σε συνδυασμό με την ήπια ανάπτυξη και το ιδιαίτερο αρχιτεκτονικό ύφος, συντελούν στη δημιουργία μιας μαρίνας διεθνών προδιαγραφών, που αποτελεί πόλο έλξης υψηλού επιπέδου τουρισμού.
Σήμερα, η Μαρίνα διαθέτει 250 θέσεις ελλιμενισμού, οι οποίες κατά 50% φιλοξενούν mega-yachts (σκάφη αναψυχής και πολυτελείς θαλαμηγούς με μήκος που υπερβαίνει τα 30 μέτρα). H πληρότητα στις θέσεις ελλιμενισμού ανέρχεται σε ποσοστό 100%, ενώ τα έσοδα από ελλιμενισμό, υπηρεσίες και μισθώσεις ακινήτων ανέρχονται σε €12 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 33,3% σε σχέση με το 2007.
Αναφορικά με το χερσαίο κομμάτι της Μαρίνας, πραγματοποιήθηκε αναμόρφωση μιας έκτασης 56.000 τ.μ. ιδιαίτερης ομορφιάς, συμπεριλαμβανομένων 3.000 τ.μ. στα οποία οι επισκέπτες και οι ιδιοκτήτες των σκαφών έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από μια σειρά εμπορικών και ψυχαγωγικών δραστηριοτήτων όπως εστιατόρια, cafe, bars και επώνυμα καταστήματα. Η έκταση αυτή περιστοιχίζεται από 23 στρέμματα πρασίνου, ενώ κατά την αναμόρφωσή της φυτεύτηκαν πάνω από 600 δέντρα.
Η πληρότητα των εμπορικών χρήσεων της Μαρίνας Φλοίσβου ανέρχεται στο 100% και η επισκεψιμότητα στους εμπορικούς της χώρους είναι ιδιαίτερα μεγάλη. Η προσήλωση στην ποιότητα των υπηρεσιών, καθώς και στα θέματα ασφάλειας και περιβαλλοντικής ευαισθησίας αποτελούν κύριες αρχές της διαχείρισης της Μαρίνας.
Για δεύτερη συνεχή χρονιά, τον Ιούνιο του 2008 η διαχείριση της Μαρίνας Φλοίσβου βραβεύτηκε με τη «Γαλάζια Σημαία», ενώ τον Αύγουστο του 2008 έγινε η πρώτη μαρίνα στην Ελλάδα που έλαβε διπλή πιστοποίηση από τον Οργανισμό Lloyds Register Quality and Assurance για τη διαχείριση ποιότητας και περιβάλλοντος κατά τα διεθνή πρότυπα ISO 9001:2000 και ISO 14001:2004.¨
Αυτά διαβάζουμε στην ηλεκτρονική σελίδα της σχεδιάστριας και κατασκευάστριας, ελληνικής παρακαλώ, Εταιρίας.
Τι περισσότερο θα μπορούσε να ζητήσει κανείς και για την Κόρινθο;
Να σημειωθεί ακόμα ότι το έργο, έτοιμο, σε πλήρη ανάπτυξη και λειτουργία, είναι δίπλα μας. Στο Παλαιό Φάληρο. Μπορούμε όλοι να το επισκεφθούμε, - η είσοδος είναι ελεύθερη -, να κάνουμε την βόλτα μας ανάμεσα στα ελλιμενισμένα σκάφη, στον παιδότοπο και τους άλλους χώρους αναψυχής, τα όμορφα καταστήματα, το καταπράσινο άλσος και απολαμβάνοντας τον καφέ μας δίπλα στα σκάφη και την θάλασσα να ….. φανταστούμε ότι είμαστε ….. στον Αγ, Νικόλαο !!!
Βασίλης Αυλωνίτης
ΥΓ. Για όποιον ενδιαφερόμενο (ακόμα και νύν ή υποψήφιο δήμαρχο) μια επίσκεψη στον χώρο ή στο www.flisvosmarina.com, θα ήταν πολύ, πολύ χρήσιμη.
4 σχόλια:
ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΕΡΓΟ ? ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΕΓΩ . ΚΑΝΕΙΣ . ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΣΕ ΤΟΠΟΘΕΣΙΑ ΠΟΛΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΦΕΡΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥΣ . ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΘΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΑΝ ΤΗ ΖΩΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥΣ . ΑΛΛΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΟΤΑΝ ΤΟΣΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΣΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ . ΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΝΕΟ ΠΑΝΕΠΗΣΤΗΜΙΟ . ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ . ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΡΙΝΘΟΣ . ΟΤΑΝ ΒΡΕΘΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΟΝΑΝΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΘΑ ΦΤΙΑΧΤΕΙ . ΑΛΛΑ ΠΟΤΕ ??? ΗΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ
μα γιατί τα λέτε αυτά δεν είστε ευχαριστημένοι από το υπάρχον λιμάνι και τις καταπληκτικές νταλίκες που περνάνε μέρα παρά μέρα από την μία άκρη της πόλης ώς την άλλη;
Είμαστε αχάριστοι τελικά :)
(προφανώς αστειεύωμαι)
H katastrofh ths polhs. Ena l;imani poy den exei logoys ypar3hs, kobei sth mesh thn idia thn polh me thn diakinhsh twn brwmerwn kai epikindynwn ntalikwn, dixws kanena apolytws ofelos gia ton emporiko kosmo ths Korin8oy. Pragma poy 8a htan gegonos, loghw gewgrafikhs 8eshs me thn dhmioyrgeis mias sygxronhs marinas, poy 8a edine zwh kai sto neodhmioyrgh8en pezodromhmeno kentro ths polhs
Μην παραμυθιάζετε τον κόσμο πουθενα δεν υπάρχει μαρίνα με βορινό προσανατολισμό και χωρίς χερσαίες εγκαταστάσεις ,που τον είδατε τον ελεύθερο χώρο στην Κόρινθο.Φιάχτε καμιά γλύστρα της προκοπής πρώτα να ρίχνουμε τα σκάφη μας στην θάλασσα και μετά μιλάμε για όνειρα θερινής νυκτός
Δημοσίευση σχολίου