Η Κινηση Πολιτων στο διαδικτυο


Το διαδικτυακό κανάλι της Κίνησης Πολιτών στο YouTube H Κίνηση Πολιτών στο Facebook Η Κίνηση Πολιτών στο Twitter

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Παρουσίαση Πέτρου Πλεμμένου

Γεννήθηκα το 1965 στην Κόρινθο. Είμαι παντρεμένος με την Χριστίνα Ροτζιώκου και έχουμε δύο παιδιά. Είμαι απόφοιτος της σχολής Κοινωνικής Εργασίας του Τ.Ε.Ι Αθηνών.


Από το 1992-2000 εργάστηκα ως διευθυντικό στέλεχος σε μεγάλη αλυσίδα τροφίμων στο κέντρο της Κορίνθου.

Από το 2000 μέχρι σήμερα εργάζομαι ως κοινωνικός λειτουργός σε μονάδα ψυχοκοινωνικής αποκατάστασης του Γ.Ν.Κόρίνθου.

Είμαι μέλος του Συνδέσμου Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος(Σ.Κ.Λ.Ε) και την διετία 2008-2010 πρόεδρος του τοπικού τμήματος Κορίνθιας.

Επίσης από το 2007-2010 είμαι μέλος της τομεακής επιτροπής ψυχικής υγείας(Τ.Ε.Ψ.Υ) του Νομού Κορινθίας.

Ακόμη έχω διατελέσει κατά το παρελθόν μέλος του κορινθιακού θεάτρου Β. Ρώτας και του Συνδέσμου Διαιτητών Ν.Κορινθίας.

Είμαι μέλος της Κίνησης Πολιτών του δήμου Κορινθίων και ένας από τους εισηγητές του προγράμματος κοινωνικής πολιτικής.

Συμμετέχω στην Κίνηση Πολιτών γιατί εκφράζει το γνήσιο ενδιαφέρον των Κορινθίων πολιτών για τον δήμο τους. Δεν πατρονάρεται και δεν καθοδηγείται από κάποιο κόμμα, αλλά μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες ο καθένας ελεύθερα εκφέρει γνώμη, χωρίς σκοπιμότητες και ιδιοτελή συμφέροντα.

Η Κίνηση Πολιτών είναι η μοναδική ανεξάρτητη δημοτική παράταξη, η οποία διεκδικεί την εμπιστοσύνη και την στήριξη της κοινωνίας, για ένα καλύτερο μέλλον του δήμου Κορινθίων.

Σε αυτή την προσπάθεια όλοι έχουμε θέση, για μια κοινωνία ανθρώπινη, αλληλέγγυα στις ευπαθείς ομάδες πληθυσμού, όπου τα πάντα γίνονται για τον πολίτη με τον πολίτη.

Για μια κοινωνία των πολιτών, χωρίς εξαρτήσεις!!! Ψηφίστε Κίνηση.

Δεν υπάρχουν σχόλια: