Η Κινηση Πολιτων στο διαδικτυο


Το διαδικτυακό κανάλι της Κίνησης Πολιτών στο YouTube H Κίνηση Πολιτών στο Facebook Η Κίνηση Πολιτών στο Twitter

Τετάρτη 3 Νοεμβρίου 2010

Παρουσίαση της Δελλή Σταυρούλας (Βούλη)



ΔΕΛΛΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ (ΒΟΥΛΗ) του Παναγιώτη, φαρμακοποιός στις Αρχαίες Κλεωνές κάτοικος Αγ. Βασιλείου.


Γεννήθηκα το 1981 στην Αθήνα και λόγω μετακινήσεων της οικογένειας μου και λόγω σπουδών (Ιταλία) έζησα περίπου τα μισά μου χρόνια στο εξωτερικό. Επέλεξα ομως να επιστρέψω και να εργαστώ στον τόπο μου. 'Εναν τόπο που αγαπώ και θα ήθελα πολύ να τον βλέπω να πηγαίνει μπροστά και να ανθίζει. Πράγμα  για το οποίο  δυστυχώς κανένας απο τους μέχρι σήμερα ιθύνοντες δεν ενδιαφέρθηκε. Εκτός από τις υπηρεσίες που παρέχω λόγω επαγγέλματος στους συντοπίτες μου συμμετέχω ενεργά στην ομάδα αιμοδοσίας της ενορίας μας. Είμαι ενεργό μέλος του Πολιτιστικού συλλόγου μας , όπου εκτος των άλλων ανήκω στη θεατρική ομάδα των ενηλίκων και έχω αναλάβει την καθοδήγηση της εφηβικής θεατρικής ομάδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: