Η Κινηση Πολιτων στο διαδικτυο


Το διαδικτυακό κανάλι της Κίνησης Πολιτών στο YouTube H Κίνηση Πολιτών στο Facebook Η Κίνηση Πολιτών στο Twitter

Κυριακή 25 Απριλίου 2010

'Ενα χρόνο μετά.......


Μαρία μου,



-‘’Περιμένω να ξημερώσει….’’

-‘’Τι θα αλλάξει; ’’ , μου ψιθυρίζεις μ’ εκείνο το γελάκι



Μέσα μου ψιθυρίζεις συνεχώς.

Μ’ εκείνο το γελάκι.

‘Έχω στηθεί στο παράθυρο, αλλά δεν ξέρω ποιο παράθυρο είναι :

Χτεσινό, σημερινό, παντοτινό,

Περνάς και χαιρετάς σαν πάντα.

Μου αφήνεις το γελάκι.

Και αυτή τη βεβαιότητα ότι δεν έχεις φύγει.

Που να πας;

‘Ένας λυγμός σε γυρίζει πίσω, να περνάς, να χαιρετάς και ν’ ακουμπάς το γέλιο σου.

Φιλενάδα, οι ίριδες στο παράθυρο είναι δικές σου

Για να σε υποδεχτώ σαν μπεις να μου γελάσεις.

‘Όπως πάντα, καλή μου.


Μ.Φ

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Τα προσωπικά συναισθήματα όταν είναι αληθινά δεν χρησιμοποιούνται για πολιτική και προβολή. Είναι απαράδεκτο αυτό.

Μαρία