Η Κινηση Πολιτων στο διαδικτυο


Το διαδικτυακό κανάλι της Κίνησης Πολιτών στο YouTube H Κίνηση Πολιτών στο Facebook Η Κίνηση Πολιτών στο Twitter

Παρασκευή 5 Νοεμβρίου 2010

Γιατί με την Κίνηση;



Πριν από τρεις περίπου μήνες δέχθηκα την πρόταση-πρόσκληση-πρόκληση (πείτε το όπως θέλετε) από την αγαπητή φίλη Ντίνα Ξύδη να συμμετάσχω στις επερχόμενες εκλογές με την “Κίνηση Πολιτών”. Δεν είπα το «ναι» μονομιάς. Φοβόμουν! Φοβόμουν το ανακάτεμα με την πολιτική! Όπως οι περισσότεροι, αντιπαθώ την πολιτική.

Το συζήτησα με αρκετούς! Με την οικογένειά μου, τους φίλους μου και κάποιους ανθρώπους που η γνώμη τους μετράει. Οι γνώμες ήταν πολλές και διαφορετικές! Από όλες αυτές κράτησα μία -την οποία θα κάνω και status και tweet- και που οφείλω σ’ ένα φίλο. Είναι (όπως μου είπε, δεν το έψαξα περισσότερο) ένα κινέζικο γνωμικό:

«Αντί να καταριέσαι το σκοτάδι, άναψε ένα κερί».

Κι έτσι βρέθηκα κι εγώ στην υπέροχη παρέα της “Κίνησης”. Κι αυτό είναι που με κέρδισε! Η παρέα. Άνθρωποι χαμογελαστοί, ανοιχτόκαρδοι, που βρέθηκαν να με καλωσορίσουν, χωρίς την κολακεία και την υποκρισία που συναντάει κάποιος πολύ εύκολα στις μέρες μας.

Μου αρέσει που δεν υπάρχει κάποιος “επαγγελματίας” πολιτικός.

Μου αρέσει η εφημεριδούλα τους.

Μου αρέσουν οι ιδέες τους.

Μου αρέσει που δούλευαν ολόκληρη την τετραετία και δεν περίμεναν τον τελευταίο χρόνο για να δηλώσουν την παρουσία τους. (Αχ... εκείνη η βραδιά στη δημοτική αγορά!)

Μου αρέσει που δεν ανήκουν σε κόμμα και δεν περιμένουν το «χρίσμα».

Μου αρέσει που σηκώθηκαν από τον καναπέ τους.

Μου αρέσει που σήκωσαν κι εμένα από τον καναπέ μου...

Αλέξανδρος Γουγάς
Υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με την Κίνηση Πολιτών

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο, πραγματικέ Αλέξανδρε!!!