Η Κινηση Πολιτων στο διαδικτυο


Το διαδικτυακό κανάλι της Κίνησης Πολιτών στο YouTube H Κίνηση Πολιτών στο Facebook Η Κίνηση Πολιτών στο Twitter

Πέμπτη 4 Νοεμβρίου 2010

Παρουσίαση της Σταυρούλας Χρόνη

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Μποζικά Κορινθίας σε αγροτική οικογένεια.


Σπούδασα, ενώ παράλληλα εργαζόμουν, Τεχνολογία Τροφίμων στα ΚΑΤΕΕ Αθήνας και παιδαγωγικά στην ΠΑΤΕΣ ΣΕΛΕΤΕ. Είμαι εκπαιδεύτρια ενηλίκων του ΕΚΕΠΙΣ και του ΕΦΕΤ.

Έχω εργαστεί στη βιομηχανία τροφίμων και από το 1985 εργάζομαι στη Δ/νση Γεωργίας Κορινθίας στο γεωτεχνικό τομέα. Παράλληλα εργάζομαι και σε Κέντρα Εκπαίδευσης Ενηλίκων και ΙΕΚ ως εκπαιδεύτρια σε θέματα τροφογνωσίας, διατροφής και υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων.

Είμαι ενεργό μέλος της Κίνησης Πολιτών του Δήμου Κορινθίων από την ίδρυση της.
 Ασχολούμαι με τα κοινά από τα φοιτητικά μου χρόνια.

Το φοιτητικό κίνημα, το κίνημα ειρήνης, το κίνημα γυναικών, το συνδικαλιστικό κίνημα, πολιτιστικοί σύλλογοι είναι χώροι στους οποίους έχω κατά καιρούς δραστηριοποιηθεί. Τα τελευταία χρόνια ήμουν πρόεδρος του Ορειβατικού Συλλόγου Κορίνθου και σήμερα Αντιπρόεδρος.

Έχω δύο παιδιά που σπουδάζουν σε Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα

Με το σύνθημα

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙΣ ΕΝΑ ΚΕΡΙ, ΠΑΡΑ ΝΑ ΚΑΤΑΡΙΕΣΑΙ ΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ

Θέτω υποψηφιότητα με το ψηφοδέλτιο της Κίνησης Πολιτών και τον Χαράλαμπο Κασίμη αναλαμβάνοντας την Ευθύνη :

Για ένα Δήμο λειτουργικό, Δημοκρατικό που να σέβεται τον πολίτη, Φιλόξενο, Καθαρό και με όραμα.

Για να εκφράσουμε ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ένα μεγάλο ΟΧΙ στα παλαιοκομματικά, αναχρονιστικά και δουλοπρεπή Χρίσματα.

Για γνήσια Τοπική Αυτοδιοίκηση

Χρόνη Σταυρούλα
Υποψήφια Δημοτική Σύμβουλος ,ε την Κίνηση Πολιτών Δήμου Κορινθίων

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Ο κ. Παπανδρέου το ξεκαθάρισε: χρειάζεται τους υποψήφιους δημάρχους του ΠΑΣΟΚ για να επιβάλλει ,χωρίς αντιστάσεις, την φτώχεια του Μνημονίου.
Πόσο κορόϊδο πια θα είναι αυτός ο λαός;