''Με την Τρέλλα του έσωσε το Λιμάνι και την Κόρινθο'' αναφωνούσε ο κ. Λάμπρου στις 12.7.10 εδώ όπου χαρακτηριστικά έγραψε :
''Ο κ. Βλάχος (Γ.Γ Ναυτιλιακής Πολιτικής) που δέχθηκε πολλές επιθέσεις απο τον δήμαρχο Κορινθίων τελικά πείσθηκε ότι είναι παράλογο να κάνει την Κόρινθο..πόλη της νταλίκας...Μετά απο το κράξιμο που έφαγε και απο τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ τους οποίους έστησε σε ραντεβού...αναγκάστηκε να προχωρήσει προς το αυτονόητο.
ΤΗΝ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ ΤΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ...
Ετσι είναι μελιστάλακτος σε έγγραφο που έστειλε στον δήμο Κορινθίων...!!!
ΔΕΙΤΕ ΤΟ:
Είναι προσωπική νίκη του Πνευματικού αυτή γιατί:
-Κόντραρε με κάθε τρόπο τον γενικό γραμματέα και την άποψη των μανδαρίνων του υπουργείου που ήθελαν και άλλα καράβια και άλλες νταλίκες όταν
Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ήθελε τις νταλίκες στην Δαμασκηνού...!
ΝΑΙ;
-Συγκάλεσε την σύσκεψη με τους βουλευτές οι οποίοι είδαν με τα μάτια τους την κοροϊδια..!
ΝΑΙ;
-Η αδιαλλαξία του βοήθησε την Κόρινθο όπως αποδεινύεται τελικα διότι και ο Βλάχος...φοβέρα ήθελε..!!
Οφείλουμε να ομολογήσουμε οτι ο τσαμπουκάς του και η "τρέλλα" του ΔΙΕΣΩΣΕ την πόλη του απο την γκετοποίηση του λιμανιού της και της ζωής της...!
Ο "χαρακτήρας" του για τον οποίο δέχεται πολύ κριτική έκανε το θαύμα του και το λιμάνι θα γίνει όπως το θέλουν οι Κορίνθιοι...
Θα ήταν πολύ μα πολύ μικρόψυχο να μην του αναγνωρίσουμε αυτή την επιτυχία που οφείλεται στον χαρακτήρα του...!!!''
Και οι δηλώσεις του δημάρχου επ' ευκαιρία στις 13.7.2010
'Ομως, η απόφαση 29/6-7-2010 της ΕΣΑΛ (Επιτροπή Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Λιμένων ) απλά προτείνει και άλλες μελέτες προς εκπόνηση που θα ανατεθούν από το φορέα του λιμένα, δηλαδή το Νομαρχιακό Λιμενικό Ταμείο.Οι μελέτες θα εξετάσουν τα εξής θέματα:
α) Εκπόνηση Τεχνικοοικονομικής (συγκοινωνιακή & λιμενικών έργων) μελέτη σκοπιμότητας-βιωσιμότητας νέου εμπορικού λιμένα Κορίνθου, εκτός του στικού ιστού, με στόχο την πρόσβαση στην εθνική οδό, χωρίς να απαιτείται διέλευση από τον αστικό ιστό.
β) Εάν η προσωρινή χρήση του λιμένα Κορίνθου ως μαρίνα, με αποχαρακτηρισμό του από λιμένα εθνικής σημασίας και παροχή ανταποδοτικών οφελών στο δήμο Κορίνθου είναι εφικτή.
γ) Εάν η μετατροπή του εν λόγω λιμένα Κορίνθου σε μαρίνα συμβάλλει στην επίλυση του προβλήματος της κυκλοφορίας εντός του αστικού ιστού και την αν΄΄απτυξη της πόλης, και έαν είναι εφικτή η εξασφάλιση της απασχόλησης των εκεί εργαζομένων σε δραστηριότητες της μαρίνας ή και απορρόφηση τους σε άλλους τομείς της τοπικής αυτοδιοίκησης.
Μετά τα ανωτέρω οι ήδη υποβληθείσες μελέτες δεν μπορούν να αξιολογηθούν και εγκριθούν από την
ΕΣΑΛ
Μετά τα παραπάνω η ΕΣΑΛ αποφασίζει΄ομόφωνα:
ΑΠΟΦΑΣΗ 29/19-07-2010
Εκρίνεται η ανωτέρω πρόταση.
__________________________________________________________________________________
Για Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο ούτε κουβέντα!!!!
__________________________________________________________________________________
Η Κίνηση Πολιτών παρακολουθώντας συνεχώς το θέμα εξασφάλισε το έγγραφο της απόφασης αυτής και το παραθέτει αυτούσιο:
Αυτό που προκύπτει είναι ότι θα περάσουν λίγα χρόνια μέχρι να εκπονηθεί η μελέτη σκοπιμότητας-βιωσιμότητας νέου εμπορικού λιμένα Κορίνθου, αρκετός καιρός για τον αποχαρακτηρισμό του λιμανιού και δεν θα πρέπει να ξεχνάμε την πρόσφατη πολιτική συμφωνία των υπουργών Οικονομικών και Ναυτιλίας για ιδιωτικοποίηση του λιμένα Κορίνθου μετά από την υπαγωγή του στον Οργανισμό Λιμένα Πατρών. Το είχαμε πρωτο-παρουσιάσει με την ανάρτησή μας ΕΔΩ
Άνθρακες ο θησαυρός, δήμαρχε!
2 σχόλια:
Δηλαδή ζήσε Μάη να φας τριφύλι!
Καλά αυτοί οι βουλευτές, αντιπεριφερειάρχες , Γιώτης , Αλέκος, αφωνία έπαθαν;
Ή, μήπως θα κάνουν πάλι αντίσταση με αεροπανό.
'Ο,τι ψηφίσετε θα σας αξίζει αγαπητοί συμπολίτες.
Ανακατεύοντας μισές αλήθειες με ψέμματα ,στην προσπάθειά του να μειώσει την ,διαρκώς επιβεβαιούμενη από τα γεγονότα , άποψη της Κίνησης για το λιμάνι μας, ο ενεργός πολίτης κατάντησε ενεργούμενος. Κρίμα.
Δημοσίευση σχολίου