Η Κινηση Πολιτων στο διαδικτυο


Το διαδικτυακό κανάλι της Κίνησης Πολιτών στο YouTube H Κίνηση Πολιτών στο Facebook Η Κίνηση Πολιτών στο Twitter

Παρασκευή 13 Ιανουαρίου 2012

Λύθηκε πραγματικά το πρόβλημα με το ΚΤΕΛ για την αστική συγκοινωνία;


Όλη η χώρα μέρα με τη μέρα, βυθίζεται μέσα σε μια ύφεση, στο όνομα της οποίας χάνονται σημαντικές παροχές για τους πολίτες. Τις τελευταίες μέρες γίνεται έντονη συζήτηση  σχετικά με την αστική συγκοινωνία της πόλης μας. Ο πρόεδρος του ΚΤΕΛ με συνέντευξή του στα τοπικά ΜΜΕ μας ενημέρωσε πως το λειτουργικό κόστος της αστικής συγκοινωνίας είναι πολύ υψηλό και δεν μπορεί να συνεχιστεί η λειτουργία γραμμών σύνδεσης του κέντρου της πόλης με την περιφέρεια του Δήμου. Στη συνέντευξή του αυτή δεν κάνει λόγο για τα ποσά, παρά για αλληλογραφία του με το Δήμαρχο.

Ο Δήμαρχος στην αρχική απάντησή του δηλώνει ότι κατανοεί πως η αστική συγκοινωνία είναι ελλειμματική, αδυνατεί όμως να τη χρηματοδοτήσει λόγω του υψηλού κόστους της.

Xθές είδαμε στις τοπικές ιστοσελίδες έγγραφο της αλληλογραφίας του κ. Προέδρου με τον Δήμαρχο, αναρτήσεις απειλητικές και διαψεύσεις και τελικά την είδηση ότι λύθηκε το πρόβλημα και τα δρομολόγια θα συνεχίσουν την επόμενη εβδομάδα. EΔΩ
Αναμένοντας την επίσημη ανακοίνωση Δήμου και ΚΤΕΛ, ως Κίνηση Πολιτών, θέλουμε να τονίσουμε την μεγάλη αναγκαιότητα των γραμμών της αστικής συγκοινωνίας για τη λειτουργία της πόλης:
-  Είναι παροχή προς μια μεγάλη μερίδα συμπολιτών μας, που την έχουν ανάγκη για τις μετακινήσεις τους (ιδιαίτερα δε των μαθητών και των χρηστών του προαστιακού).
-  Είναι ουσιαστική για την εμπορική κίνηση των καταστημάτων της πόλης.
-  Είναι απαραίτητη για την επίλυση των κυκλοφοριακών προβλημάτων του κέντρου.

Θέλουμε να υπενθυμίσουμε ότι η αστική συγκοινωνία αποτελούσε απαραίτητη προϋπόθεση για την εφαρμογή της κυκλοφοριακής μελέτης του κέντρου της πόλης, βάσει της οποίας κατασκευάστηκαν οι πεζοδρομήσεις.
Θέλουμε να τονίσουμε τις ευθύνες και των δύο πλευρών για την έλλειψη σχεδιασμού ή επανασχεδιασμού των δρομολογίων της αστικής συγκοινωνίας, και προώθησης τους στην τοπική κοινωνία, εξαιτίας των οποίων – πιστεύουμε - προκύπτει η ελλειμματική λειτουργία τους.
Θέλουμε τέλος να καλέσουμε και τις δύο πλευρές, να καθίσουν στο τραπέζι του διαλόγου, μακρυά από εκβιαστικές και εγωιστικές πρακτικές μέχρι να βρεθεί η καλύτερη δυνατή λύση για το καλό της πόλης και των δημοτών.

Να θυμίσουμε για πολλοστή φορά, στη Δημοτική Αρχή, πως είναι απαραίτητη η αλλαγή πλεύσης. Θα πρέπει να περικοπούν οι σπατάλες και να οικοδομηθεί μια ορθολογική κοινωνική πολιτική. Μια πολιτική που θα ανακουφίσει τους οικονομικά αδύνατους συμπολίτες μας και θα δώσει λύσεις στα κυκλοφοριακά προβλήματα της πόλης. Όλα αυτά χρειάζονται προγραμματισμό, σχεδιασμό και διαπαραταξιακό διάλογο.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Το σημαντικότερο κατά τη γνώμη μου είναι η αδιαμφισβήτητα απολύτως απαραίτητη, ιδιαίτερα για το υπερβολικά φορτωμένο κυκλοφοριακά κέντρο της πόλης, αστική συγκοινωνία να εκτελείται σε όλες τις διαδρομές από σύγχρονα πολύ μικρά και ευέλικτα λεωφορεία των 25-30 θέσεων και όχι από αυτά τα τωρινά δυσκίνητα θηρία που δεν μπορούν καν να στρίψουν στους στενούς δρόμους και γωνίες του κέντρου και παράλληλα τις περισσότερες φορές πηγαινοέρχονται σχεδόν άδεια με μόνο 2 ή 3 επιβάτες καθιστώντας έτσι την όλη τους λειτουργία παντελώς ασύμφορη! Επιπροσθέτως αυτά τα μικρά και ευέλικτα λεωφορεία θα πρέπει να κινούνται με φυσικό αέριο(CNG)ή υγραέριο που και τα δύο είναι αφενός μεν φθηνότερα καύσιμα από το πετρέλαιο αφετέρου δε πολύ λιγότερο ρυπογόνα από αυτό για το ήδη επιβαρυμένο από τα ΙΧ(και όχι μόνον) περιβάλλον της πόλης! Εφαρμόζοντας σε πρώτη φάση τα παραπάνω το κόστος λειτουργίας της αστικής συγκοινωνίας θα μειωθεί αισθητά προς το συμφέρον του ΚΤΕΛ αλλά και του Δήμου και ταυτόχρονα θα βελτιωθεί σημαντικά το παρεχόμενο επίπεδο υπηρεσιών προς τους δημότες !!

Taliban